Mic dejun cu para si struguri

Mic dejun cu para si struguri

Fulgii de hrisca sau cei de ovaz ma salveaza de fiecare data cand nu stiu ce sa pregatesc repede la micul dejun. Asa a fost si reteta de astazi: repede, repede, dar va asigur ca este o combinatie super buna si sanatoasa. 
Hrisca este o pseudocereala fara gluten devenita tot mai populara si in Romania in ultimii ani. Printre beneficiile consumului de hrisca se numara: mentinerea sanatatii sistemului cardiovascular deoarece scade asa-numitul colesterol “rau” si creste nivelul colesterolului “bun” , imbunatateste digestia si ofera proteine de calitate. Asadar, un mic dejun satios si sanatos ca bebe sa creasca vanjos 😀


Ingrediente:
1 para
o mana boabe de struguri
2 linguri fulgi de hrisca
100 ml lapte
un praf de scortisoara. 


Laptele se pune la fiert cu fulgii si se lasa pana cand fulgii au absorbit tot lichidul. Separat, se fierb la abur para si boabele de struguri. Cand sunt gata, se paseaza cu blenderul sau cu furculita si se adauga fulgii si scortisoara.
Simplu si fara prea multe batai de cap.


Pofta buna si bebei gurmanzi!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *